onsdag 19 januari 2011

Filippa Granström .

Gud vad du är värd denna resa och vad du har jobbat för att du ska kunna ha råd att åka iväg på just denna resa, men hur ska jag klara mig utan dig?! Du är inte bara min kusin utan du har blivit min bästa vän och min stora syster, du har blivit någon som jag ser upp till, någon som har lärt mig mycket om livet, någon som jag går till när livet känns jobbigt.
Jag har nog inte riktigt förstått att du verkligen ska åka förns vi stod nere i hallen för bara några minuter sen, du gav mig en bamse kram, pussade mig på kinden och sa hejdå. Direkt när du hade gått ut genom dörren och stängt så vare som att jag blev lite tom inombords. Du ska verkligen åka! och du ska vara borta i 11 hela månader. Jag kmr sakna dig något så sjukt mkt och jag kmr säkert råka ringa på telefonen nån gång och fråga om du ska äta midda hemma bara för att jag är så van att träffa dig varje dag. Men vad jag unnar dig denna resa underbara du, efter allt du vart med om och ändå vart så positiv och glad och försökt se det bra i livet. Jag kommer räkna ner dagarna tills du kmr hem och jag kmr stå på Arlanda när du kmr. Ha det så sjukt kul nu, ut och träffa massa nytt folk, upplev alla möjliga saker och njut!
Jag älskar dig massor och jag saknar dig redan!

1 kommentar:

  1. Oh Kimpan, alskar dig sa mycket och kommer sakna dig ocksa, grymmt mkt. Sa underbart hur nara vi kommit varandra under tiden jag fatt bo hos er. Och du ar verkligen en lillasyster och en absolut basta kompis. Kommer alltid vara ! <3

    SvaraRadera