måndag 10 januari 2011

19 dagar kvar .

Snart åker äntligen jag och min älskling iväg till Thailand, 2 veckor helt själva! inga måsten, inga jobb utan bara han och jag. Gud vad jag längtar!
Det är första gången som jag åker utomlands med en pojkvän och jag är så himla glad att det just är Theo som jag kmr få dela den här mysiga resan med.
Vi kmr åka till Phuket där vi kmr bo på ett hotell utan barnpool, det var typ ett måste när vi bokade resan, jag älskar verkligen barn men vi kände att ett ganska litet lugnt hotell utan barnfamiljer blir perfekt. När vi väl är där ska vi ta en dag i taget, känner vi för att bara chilla vid poolen hela dan så gör vi det, eller först vara vid havet och sen ta en shoppingtur så gör vi det. Men vi har bestämt att ta allt som det kmr inte bestämma något i förväg utan bara åka iväg och inte göra nånting alls!
Ett problem bara är att jag har haft lite panik för om jag har tillräckligt med sommar kläder som jag kan ta med mig på vår lilla resa, så jag har spanat runt lite på olika sidor och hittat en hel del faktiskt. Jag har inte beställt så mkt av det just för att jag egentligen inte har råd :P men jag har iaf beställt hem en bikini och ett par jeans shorts, trodde jag hade beställt hem en klänning (sån som elin köpt) men den har typ kommit bort i leveransen el nåt :( .


Ni får ursäkta de jätte små bilderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar