onsdag 9 februari 2011

Kort om Thailand .

Med 35 grader varmt, stralande sol och klarbla himmel varje dag sa kan man inte annat an bara njuta. Forlat tjejer att jag inte skrivit nat pa bloggen om Thailand an men det har varit fullt upp hela tiden. Igar tex var vi pa aventyrs safari dar vi akte forsranning, red pa elefanter, akte fyrhjuling, bada i vattenfall, sag ap- och elefantshow. Det var en helt underbar dag, speciellt forsranningen det va huur kul som helst, ni far se bilder sen. Vi har oxa en dag tagit en tuk-tuk till en lite strand en bit fran oss, den va ganska liten med nastan inga folk och inga forsaljare pa stranden, hur mysigt som helst. Vi har traffat tre panter tanter har som vi umgas med ibland faktiskt, vi akte tex till den dar mysiga stranden med dom, dom later som dom i filmen smala Susie om ni sett de. Nu ska vi ta en tuk-tuk till Patong och shoppa och ata nagon god mat, dom har ju sa himla god mat har. Vi har atit pa en svensk restaurang en kvall som heter Cafe Opera och den ena thailandska kocken och den svenska agarn pratar svenska, najs! men det som var underbart med den restaurangen va maten, den va helt sjuuuukt god. Innan vi aker hem ska vi ata dar en gang till.
Jag saknar er alla tjejer massor och jag hoppas att vi ses snart, da kmr jag vara brun och fin :D fast har typ fatt solexem pa brostet sa far typ egentligen inte sola sa mkt :P ups! Vi ses snart mina fina fina tjejer

1 kommentar:

  1. Låter heeeelt fantastiskt gumman! Jag ät sååå avundsjuk. Själv sitter jag på jobbet och tittar ut. Det snöar! Men kom hem nu jag saknar dig!!!!!

    SvaraRadera