tisdag 11 januari 2011

Två tjejer en häst .

Idag var Elin med mig i stallet och för första gången fick hon se min lilla Malle.
Det va jätte mysigt att ha med henne och vi gjorde massa mysigt, vi försökte klippa hans mann, blev inte så jätte fint kanske men vi försökte iaf! Sen så gick vi ner till en äng som finns ganska nära stallet där vi longerade honom, han va lite hetsig i början men lugnade ganska snabbt ner sig. Sen så fick Elin testa att rida den lilla pojken oxå, vilket gick väldigt bra tycker jag.
Efter lite mer än två timmar i stallet så skjutsade elin mig till jobbet och det va dax för mig att göra nån nytta idag oxå. Timmarna på jobbet seglade förbi jätte fort idag kändes det som och sen kom min älskling och hämtade mig. Just nu är han nere i köket och fixar en kopp kaffe till mig, mums! Så nu blire mys i sängen. Puss


Elin och Malle

2 kommentarer:

  1. åååååååååååååh jag längtar tills jag får träffa din bebis igen

    SvaraRadera
  2. Ska vi göra så att vi åker till stallet på onsdag och så rider du Anastasia och jag Malle? då kmr ju malle vara skod oxå :D

    SvaraRadera