måndag 28 februari 2011

Bättre sent än aldrig .

Nu är det cirka 2 veckor sedan jag och Theo kom hem från Thailand och jag längtar redan tebax! Det va så himla skönt att komma bort från snön, tjocka jackor, frysna händer och mörka dagar. Att komma till Thailand var som att komma till ett paradis. Sol, värme, snälla thailändare, god mat och massa shopping. Man kunde bara lämna allt jobbigt hemma och få njuta i två hela veckor, bara jag och min älskling.
I Thailand så chillade vi mest på stranden med en kall öl, men vi gjorde lite utflykter oxå, vi åkte på ett safari där vi åkte forsränning, red på elefant, såg elefant- och apshow, badade i vattenfall, åkte fyrhjuling och va på fish spa. Vi va oxå på en eld/ reggea (vet inte hur det stavas) bar som va skit cool, va ett live band som spelades massa bra musik och så var det en skit cool eld show med massa galna thailändare.
Vår resa va helt klart fantastisk och jag längtar tills vi kommer åka på vår andra resa tillsammans.
Jag hoppas att du har det underbart i Australien Ippa och jag ska bli bättre på att skriva på bloggen så du ska få veta vad jag har för bus för mig hemma i Sverige. Jag saknar och älskar dig massor :D











2 kommentarer:

  1. åååh vad underbart det ser ut! snart kommer du ha det sådär elin!

    SvaraRadera